08. 02. 2009.

KOMENTARI

ZAHVALJUJEM GOSPODI KOJA ANONIMNO OSTAVLJA KOMENTARE NA OVOJ STRANICI I PORUCUJEM DA JE OVO STRANICA KOJA U SVOM OPISU IMA SLIJEDECU STVAR

... ZBIVANJA U RAGBI KLUBU CELIK VIDJENA OCIMA BEGOVIĆ SAFETA ...

STO ZNACI DA JE OVO MOJE VIDJENJE STVARI ... A KOME SE NE DOPADA SLOBODAN JE ICI NA STOTINE STRANICA O RAGBIJU KOJE MU SE DOPADAJU

UNAPRIJED HVALA STO ZLONAMJERNI NECE VISE CITATI OVU STRANICU

P.S.
VASA IP ADRESA OSTAJE ZABILJEZENA NA MOM BLOGU ... SAMO DA VAS INFORMISEM

2 komentara:

  1. Anonimno9.2.09

    Sajo. postoji softver za sakrivanje IP adrese isto kao sto ti koristis za otkrivanje adrese. Nije stvar u tome, no stvar je da odredjeni komentari mogu da pogorsaju ne bas zavidnu situaciju, sto , vjerujem, nije tebi u cilju. Jeste da je tvoj blog, jeste da je tvoje vidjenje desavanja u ragbiju, ali isto tako treba ta prihvatis da je tvoj blog postao javna stvar. Stavri na koje ti ciljas mmogu se isto tako odraditi na drugi nacin bez 'podgrijavanja' ionako vruce situacije. Komentar definitivno nije bio zlonamjeran, kako si ga ti vidio, nego konstruktivan i usmjeravajuci.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam koga je zaboljelo ono sto sam napisao, ali mene je ta recenica ubola i znajuci puno toga nije mi se svidjela ... ne volim kad ljudi svoj nerad svaljuju na druge ... svi koji me poznaju znaju da nemam dlake na jeziku ... nije mi u cilju nista pogorsavati ali ponekad se ne mogu suzdrzati ... takav sam ... a da nisam takav bio bih politicar ...

    OdgovoriIzbriši